Labirintul Artizanilor
Vă invităm să expuneți cu vânzare, propriile creații, realizate cu mânuțele voastre cele harnice.
În acest scop, vom amenaja un spațiu dedicat micilor artizani în sala festivalului.
Formular de înscriere
Termen limită – 31 Martie 2024


Înscrie-te aici
Înscriere Artiști
Termen limită: 10 martie 2024
Orice formă de artă este binevenită la festival! Muzică, teatru, dans, modă, coregrafie, poezie, arte
vizuale, expoziții și instalații de tot felul.
Toți artiștii se vor înscrie prin intermediul formularului on-line.
Prin înscrierea la festival, sunt acceptate regulile și condițiile specificate de organizator.

Înscrie-te aici
Înscrieri
Expoziții / Arte vizuale / Instalații
Link către lucrările înscrise
Prezentarea lucrărilor înscrise
Descrierea modalității de expunere
Notă
Încurajăm toți artiștii vizuali să-și gândească expoziția într-un mod cât mai inovativ și personalizat.
Festivalul Talpa Iadului nu este un muzeu sau o galerie da artă, așa că vă îndemnăm să aveți o abordare neconvențională. Căutăm artiști care să-și integreze lucrările în diferite instalații, unele chiar interactive,
în care publicul să fie prins în acest joc al artei.
Onorariu
Toți artiștii care vor participa la festivalul Talpa Iadului 2023, vor primi drept onorariu bilete la festival, după cum urmează:
Poezie, teatru, dans, arte vizuale – 2 bilete / artist.
Exemplu:
Un poet primește 2 bilete. O trupă de teatru formată din 3 actori: 2 bilete / artist, 6 bilete în total.
Muzicieni – 3 bilete / artist + 1 bilet pentru fiecare trupă în parte.
Exemplu:
o formație compusă din 3 muzicieni, va primi 3 bilete / artist, adică 9 bilete + 1 bilet, deci în total 10 bilete.
Toate biletele primite de artiști drept onorariu, sunt abonamente valabile în cele 3 (trei) zile ale festivalului.
Poezie / dans / teatru / modă / coregrafie, alte manifestări scenice
Vă rugăm să atașați scurte filmări sau imagini cu momentul artistic pe care doriți să-l prezentați la festival.
Nu este nevoie de materiale profesionale, ci de materiale care să ofere organizatorilor o idee asupra momentului pe care doriți să-l prezentați la festival.
Muzicieni
Acest festival promovează muzica alternativă și indie. Fie că este vorba de muzică pop, rock sau electro, căutăm interpreți și formații care să încline spre aceste genuri muzicale. Vă rugăm să ne trimiteți câteva melodii din repertoriul vostru.
Premii
Locul 1 - 700 euro
Locul 2 - 500 euro
Locul 3 - 300 euro
Categorii:
- Muzică (dj, concerte)
- Arte vizuale (expoziți, instalații)
- Performance (poezie, dans, teatru, prezentări de modă)
Câștigătorii vor fi desemnați de către un juriu format din organizatori (pondere 50% și votul publicului (pondere 50%).
Orice persoană cu bilet la festival (abonament, bilet de o zi sau bilet la expoziție) va putea vota la votul publicului.
Regulament de participare
Toți artiștii care doresc să se înscrie la festivalul Talpa Iadului 2024, sunt rugați să citească prezentul regulament, iar prin înscrierea la festival, declară că sunt de acord cu acesta.
1. Înscrierea la festival se va face exclusiv prin completarea formularului atașat.
2. Nicio formă de artă prezentată la festival nu va avea mesaj antisocial, de instigare la violență, consum de substanțe ilegale sau discriminare de orice fel. Orice abatere de la această regulă va conduce la eliminarea respectivului artist din festival. Încurajăm manifestul artistic, atât timp cât acesta este făcut cu bun-simț și fără instigare sau mesaje care să contravină bunelor moravuri sau spiritului civic.
3. Toți artiștii acceptați în cadrul festivalului vor face o ședință foto/video și un interviu cu echipa organizatorică. Acestea vor avea ca scop promovarea festivalului și a artistului. Ședința foto/video și interviul vor avea loc în perioada 20 decembrie – 31 ianuarie. În cazul în care acestea nu sunt realizate, organizatorul poate anula prezența artistului la festival.
4. Toți artiștii vizuali vor participa la realizarea spațiului expozițional necesar expunerii lucrărilor personale în perioada 1 – 15 aprilie. Artiștii care nu-și expun lucrările până în data de 15 aprilie, pot fi excluși din cadrul festivalului.
4.1. Pentru fiecare expoziție și artist în parte, va exista o discuție între organizator și artist, în urma căreia se va stabili spațiul necesar expoziției și modul de expunere. Organizatorul va asigura spațiul și structura necesară expoziției, iar artistul își va procura și amenaja singur materialele necesare personalizării expoziției sale. Organizatorul va ajuta pe cât posibil cu sfaturi, mână de lucru și materiale artistul, însă nu este obligat să procure materialele necesare expoziției. Această obligație revine în totalitate artistului.
5. Artiștii festivalului vor ajuta la promovarea evenimentului prin toate mijloacele posibile.
6. Muzicienii vor face una sau două repetiții înainte de concertul propriu-zis, după programul stabilit cu organizatorul. Repetițiile vor avea loc cu câteva zile înaintea evenimentului sau cel târziu în dimineața dinaintea evenimentului. Orice repetiție se va încheia la cel târziu ora 12:00 ziua, pentru ca organizatorul să aibă suficient timp să pregătească hala festivalului pentru vizitatori.
6.1. În cadrul acestor repetiții, se va stabili împreună cu echipa tehnică a festivalului sistemul de sonorizare, lumini și efecte. Artiștii care nu reușesc să-și organizeze repetițiile conform programului, pot fi eliminați din cadrul festivalului.
7.
În cazul în care un artist nu mai participă la festival sau este eliminat din motive organizatorice (nu expune la timp lucrările, nu participă la repetiții etc), biletele primite ca onorariu vor fi anulate.